Våra köpvillkor: Villkoren gäller för MNO Service AB, 556983-1646. Affärsområdesnamn ”Sweet Rides”.
Beställning:
När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. Om det är något fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via e-post till [email protected].
Ångerrätt:
Konsumenter har 14 dagars ångerrätt. Återförsäljare har en begränsad rätt till återkallelse. Företag har ingen rätt att återkalla.
Rätt att ångra:
Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar utan att ange någon anledning. Ångerfristen kommer att löpa ut efter 14 dagar från den dag då du förvärvar, eller en tredje part annan än transportören och som du angett förvärvar, fysisk besittning av varorna. För att nyttja avbeställningsrätten måste du informera oss, MNO Service AB, om ditt beslut genom ett skriftligt brev via e-post till [email protected].
Vi kommer att göra återbetalningen med samma betalningsmedel som du använde för den ursprungliga transaktionen, om vi inte uttryckligen har kommit överens om något annat.
Vi kan hålla inne med återbetalning tills vi har fått tillbaka varorna, om varan är oskadd och oanvänd samt i originalförpackning så betalas hela beloppet tillbaka inom 30 dagar.
Du står för returfrakt, leverans och skick på produkterna vid retur, produkterna bör därför skickas i ursprunglig förpackning.
Vi kommer att dra av vår ursprungliga fraktkostnad från ditt betalda belopp innan utbetalning. Undantag till ångerrätt:
-
- – Gäller inte på monterade produkter.
-
- – Specialtillverkade eller anpassade produkter.
Reklamation, returer och klagomål:
För att reklamera en felaktig eller defekt vara ber vi dig kontakta oss på [email protected]e. Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara. Klagomål om trasig eller skadad produkt måste göras senast inom 24h från det att paket har mottagits. Vi lagar, skickar en ersättningsvara eller återbetalar till dig inom 30 dagar efter godkänd reklamation.
Ansvarsbegränsning:
Vi tar inget ansvar för indirekta skador som kan uppstå på grund av produkten. Vi accepterar inget ansvar för förseningar/fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
Vidare tas inget ansvar för eventuella förändringar på produkter/produktegenskaper som ändrats av respektive leverantör och andra faktorer utanför vår kontroll.